Un bleuet loin du fjord

Sunday, October 15, 2006

Un bleuet loin du fjord...

Autant commencer par quelque chose. (English version below)

J'écris ce blogue parce que je suis maintenant loin de ma famille et de mes amis et par conséquent c'est bien d'avoir une façon simple et directe de communiquer avec tout le monde qui veut avoir de mes nouvelles. Pour faire plaisir à tout le monde (ou, alternativement, personne), ça va être un blogue bilingue, histoire d'être plus accessible.

Je vais écrire une vraie intro et mise-à-jour demain.
***

Might as well start with something.

I am writing this blog because I am now far from my family and friends and consequently it's nice to have a simple and direct method of communicating news to everyone who wants them. To satisfy everyone (or, alternatively, no one), this will be a bilingual blog, so to be more accessible.

I'll write a real intro and update tomorrow.

Labels: ,

2 Comments:

Post a Comment

<< Home